افتتاحیه پروژه بهشتی ۱۷

مراسم افتتاحیه پروژه بهشتی 17 (ویانا)

برای بسیاری از بنگاه‌های معاملات املاک، ساختمان‌ساز‌ها و دیگران، تحویل کلید یعنی خلاص شدن از شر تمام مشکلاتی که حین ساخت و ساز با آن مواجه شده بودند.

احتمالا دیده باشید که پس از تحویل واحد، دیگر کاری به کارتان ندارند و اگر شما هم کاری به کارشان داشته باشید، پاسخی دریافت نخواهید کرد!

اما ماجرا برای انبوه‌سازان آفتاب کمی متفاوت است! تحویل کلید برای انبوه‌سازان آفتاب یعنی تحویل سرپناه، تحویل زندگی جدید و تحویل آرزوهای یک خانواده!

به همین دلیل است که انبوه‌سازان آفتاب، مراسم تحویل کلید برگزار می‌کند! این یعنی آغاز راه!

آغاز راه زندگی به سبک شادی و آرامش. آغاز راه زندگی به سبک تضمین شده و آغاز راه زندگی به سبک انبوه‌سازان آفتاب….

محمد دبیری، مدیر مجموعه انبوه‌سازان آفتاب در سخنرانی خود در مراسم تحویل کلید پروژه بهشتی ۱۷ (ویانا)‌ گفت:

پول می‌آید و می‌رود. مسایل و مشکلات مالی می‌آیند و می‌روند ولی فلسفه زندگی مهم است، فلسفه انبوه‌سازان آفتاب خدمت‌گذاری است.

 

 

مراسم تحویل کلید پروژه بهشتی ۱۷ (ویانا) که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در شهریور ماه سال ۱۳۹۹ برگزار شد و  مدیریت و کارکنان مجموعه انبوه‌سازان آفتاب با حضور خود در این مراسم ارزشمند، سبب دلگرمی، قوت قلب و حال خوب صاحبین آپارتمان‌ها گشتند.

این مراسم نشان از عملکرد دقیق، سیستم‌مند و مشتری‌نوازی مجموعه انبوه‌سازان آفتاب داشته که طی آن، گزارش کامل پروژه، توضیحات پروژه و در نهایت گارانتی پروژه به صاحبین آپارتمان‌ها داده شد.

در پایان مراسم، محمد دبیری، مدیر مجموعه انبوه‌سازان آفتاب در کنار همکاران خویش، کلید را در به همراه هدایایی از طرف مجموعه انبوه‌سازان آفتاب به رسم یادبود، به صاحبین آپارتمان‌ها تقدیم نمود.

ویدئو مربوط به کلاس آموزشی
ویدئو مربوط به کلاس آموزشی